آرزوها
آرزوها



 

..

اینجا برای از تو نوشتن ، هوا کم است

دنیـــا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من ، نه اینکه مرا شکل تازه نیست !!!

من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی کفاف نیست

در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غزل شبیه غزل های من شود

چیزی شبیه «عطر حضور شما» کم است

گاهی تو را کنار خود احساس میکنم

اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست

آیا هنوز آمدنت را بها کم است ؟

***

سلام همراهان همیشگی ما

برای دوستانی که به تازگی به ما سر میزنن این نکته رو بگیم که من و پروانه خانوم

بعد از گذشت هر چند ماه ، تصمیم میگیریم که

بخش ها و سایت های جدیدتری رو به وبلاگمون اضافی کنیم

امروز هم تصمیم گرفتیم تا چهار سایت جدید رو به بخش های وبلاگمون اضافه کنیم

که در زیر مشاهده می فرمائید :

اولین سایت ، سایت پر محتوائی هست به نام دنیای دانلود ام لاس که در این سایت

شما میتونید تمام نیازمندی های خودتون رو به دست بیارین

برای ورود به این سایت اینجا رو کلیک کنید

***

دومین سایتی رو که در نظر گرفتیم مربوط میشه به فرکانس های شبکه های ماهواره ای

اون دسته از دوستانی که دنبال فرکانس جدید کانالهای مورد علاقه شون هستن

این سایت خیلی براشون مفید خواهد بود

برای ورود به این سایت اینجا رو کلیک کنید

***

و همینطور در بخش «ابزار وبلاگ نویسی» وبلاگ ما دو سایت جدید رو اضافه کردیم

به نامهای «خدمات وبلاگ نویسان » و «جدیدترین کدهای جاوا» که امیدواریم مفید باشه

برای ورود به این سایت ها فقط کافیه روی اسمشون کلیک کنید

تا آپ بعدی که همراه میشیم با کلام عاشقانه و اعجاز گونه پروانه خانوم ، شما رو به خدا میسپارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 19 شهريور 1388برچسب:, ساعت 9:11 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar